Powered By Blogger

wtorek, 25 września 2012

2. Lazurowe Wybrzeże

znów nie miałam pomysłu na post, ale postanowiłam że napiszę wam o moich koloniach we Francji.
byłam tam w lipcu na 12 dni bez dojazdów. Zatrzymaliśmy się w Port Grimmaund na Lazurowym Wybrzeżu.
mieszkaliśmy w takich "domkach":












na terenie camping do dyspozycji był: plac zabaw, boisko do siatkówki plażowej, oraz do piłki nożnej, dostęp do morza, dwa sklepy, a dodatkowo pralnia.
Podczas całego wyjazdu byłam na dwóch wycieczkach.
Pierwsza do Sant Tropez 
ja, Kinga, Filip, Klaudia i Dominika



Ja i Sandra








Następna do Cannes:
Klaudia, ja, Dominika, Kinga

Hubert i ja

Klaudia i ja

Iza, Zuza, Roxana i ja

Całą grupą




Oprócz wycieczek, chodziliśmy na plażę, na dyskoteki, dodatkowo mieliśmy organizowane różne zabawy i konkursy. Wyjazd bardzo mi się podobał. Miejsce uważam za cudowne no i poznałam sporo osób, z niektórymi do tera utrzymuję kontakt.
Zapomniałam dodać że jadąc do Port Grimmaund zwiedziliśmy Wenecję, a wracając Wiedeń.
Wenecję też uważam za wspaniałe miejsce i warte zobaczenia, nawet mimo tego że trochę tam śmierdzi.

Na prawdę polecam Lazurowe Wybrzeże ! No i oczywiście kolonie i obozy z JUVENTUR'EM :3

+ kilka zdjęć z całości :) 
Wenecja :3 !

Wenecja

Wenecja. Dominika, ja , Klaudia, Kinga

Port Grimmaund


z Charlesem :)

z Vito :)




No to byłoby na tyle.
a teraz lecę ogarnąć lekcje.
+ mały romans z fizyką i polskim -.-





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze ! :D